Petits-tits!
Tallers per nadons

Petits-tits! és la branca de la Batuescola enfocada a la pedagogia del ritme i la percussió en la primera infància.

Els primers anys de vida són crucials per al desenvolupament de les persones, per això creiem que dotar als petits i petites d’estímuls de qualitat és fonamental per al seu creixement i la seva posterior sensibilitat artística. La percussió és una gran eina pedagògica, a partir de la qual els nadons començaran a integrar els primers conceptes musicals i alhora a establir les bases de la seva creativitat.

Els tallers de Petits-tits! tenen una durada trimestral i van adreçat a nadons (des que comencen a gatejar fins als 3 anys) acompanyats per les seves famílies, que es relacionen amb la música en un espai de descoberta, creativitat i experimentació amb ritmes, objectes i instruments de percussió. És fonamental el respecte pels processos naturals de cada infant, per tal de crear un clima que permeti que la relació i la complicitat amb l’adult acompanyant confereixin la confiança al petit o petita per tal que es desenvolupi en llibertat.

Comencem, doncs, proporcionant seguretat i plenitud per a explorar, moure’s i desenvolupar-se lliurement amb tots els seus sentits. En aquest taller concedim també un espai a la música a través d’audicions, interpretacions i cançons.

Vols participar de Petits-tits?

sol·licita més informació
escriu-nos a petitstits@labatuescola.cat

o informa't de les sessions a la nostra

pàgina de Facebook